onsdag 30. januar 2008

Bloggen er åpna, her kommer første innlegg

Dette blir det første innlegget på denne bloggen og jeg håper at det etterhvert kommer mange flere. Først skal den brukes til kurset "23 ting om 2.0", men etter det får vi se om den også får et liv videre.

Påls blogg vil inneholde temaer knytta til dette kurset, men også forhåpentligvis refleksjoner rundt det å bruke 2.0 verktøy i forhold til formidling, og også noen tanker om det å jobbe med bibliotekutvikling. Målsettinga er at jeg gjennom denne prosessen skal lære noe mer om hvordan dette kan kobles sammen og brukes i en biblioteksammenheng.

Sannsynligvis blir det ikke så mange flere innlegg fra min side de to første ukene. I morra drar jeg til Kambodsja, og det må vi vel også kalle livslang læring. Men kanskje jeg finner noen internettkafeer der jeg kan publisere noen reisebrev og refleksjoner. Følg med. Vi får se....

1 kommentar:

torilold sa...

Vi håper du får en fin ferie selv om du mister en del kunnskap om blogging. Kanskje du blogger i vei på din tur.